Várólista

Várólista

Colleen Oakes - Queen of Hearts

Queen of Hearts saga

2018. január 09. - eszter.m

molyos adatlap

 Az e-könyv egyszer nagyon olcsó volt amazonon, úgy kb egy évet ült az applikációban, mire elővettem, mert Alice átiratokkal nem tartok fenn jó kapcsolatot. Alice-szal sem. De örülök, hogy végül mégis rászántam magam, mert egy kellemes stílusú, hosszúságú és érdekes első kötetet kaptam. Lelkesen beszereztem a folytatásokat, csak nem tudom, mikor lesz belőlük valami.

A gonoszról írni mindig érdekes, a gonosz eredettörténete pedig még jobb lehet. Itt is a rettegett Szív Királynő áll a központban, becsületes nevén Dinah, akinek hamarosan el kellene foglalnia a trónt édesapja oldalán. A férfi brutális. Egy percig sem hittem, hogy csak úgy hagyja, hogy a lány trónra kerüljön. Nem bántalmazza fizikálisan, de lelkileg olyan terrorban tartja, hogy Dinah minden egyes találkozásuknál reszket, összeomlik és nem képes semmire. Ráhívnám a pasasra a gyermek védelmiseket. Ez a helyzet csak romlik, mikor előkerül apja törvénytelen lánya, Vittiore. Közben pedig van egy fivére is, az Őrült Kalapos, igen, ő a tesó. Csak sajnos a srác őrült, ami ilyen apa mellett nem is meglepő, szóval őt inkább rejtegetik, de a lakosság imádja a kalapjait. Cheshire is felbukkan, mint az uralkodó tanácsadója. Róla még nem tudom, mit gondoljak, mert akár azt is el tudom képzelni, hogy aknamunkát folytat a király ellen.

Illetve Dinah szerelme is megjelenik Wardley, aki a testőrségben teljesít szolgálatot, de végig egyoldalúnak éreztem a kapcsolatukat. A srác inkább barátkánt tekint Dinah-ra, nem lehetséges partnerként. Mintha Levana eredettörténetét olvastam volna újra. Van egy olyan érzésem, hogy bár ebben a kötetben még a srác nagyon segítőkész a következőben el fogja árulni a lányt és ez okozza majd az átállást a sötét oldalra.

Nincs bő lére eresztve, engem ott tudnak elveszteni az ifjúsági könyvek, hogy feleslegesen fossák a szót, már bocsássatok meg a kifejezésért. A következő kettő is kb. ugyanilyen hosszú, szóval ha csak nem követ el valami megbocsáthatatlan Oakes, akkor szeretni fogjuk egymást.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr6213536237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása