Várólista

Várólista

Novemberi TBR [2017]

2017. november 01. - eszter.m

Cseppet le vagyok maradva a nagy őszi olvasmánylistámmal. Összesen eddig talán ha három könyvet olvastam a listákon szereplőkből (10 kellene) egyet pedig olyan borzalmasnak találtam, hogy félbehagytam úgy 100 oldal után. Bár ha nem sikerül elolvasnom a maradék könyvet onnan, akkor sem fogom a földhöz csapkodni magam. Az ősz nálam mindig nagyon sűrű. Most még rátettem egy két hetes utazást is.

 1. Kurt Vonnegut: Az ötös számú vágóhíd. Posztmodern 2. világháborús sci-fi, ha jól értem a dolgot. Valamint zsebkönyv, amit lelkesen vettem le a polcról. Kell klasszikust olvasni, olykor, néha.

 

 

 

 

 

 

2. Gong Ji-yong: My Sister Bongsoon. Az egyik kedvenc koreai írónőm regénye. Szeretném, ha más, több is megjelenne tőle, de addig is mivel két éve vettem meg, ideje lenne már elolvasni.

 

 

 

 

 

 

3. José Saramago: Káin. Tudjuk, hogy imádom Saramago munkáit. De azt hiszem, idén még nem is olvastam tőle semmit, itt van az ideje.

 

 

 

 

 

 

El kellene még olvasni a Kívülállókat is. Talán a Will & Willt és Torz hősünket is. Nos, majd meglátjuk. Mostanában nem teljesülnek a terveim... mert más könyvek és az élet elterelnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr2213111478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása