Várólista

Várólista

Júniusi beszerzések [2017]

2017. június 30. - eszter.m

@varolista által megosztott bejegyzés,

 

Nem kellene ennyi könyvet vennem, mert mostanában nem olvasom el a frissen vásárolt könyveimet.

J.M. Lee - Szökés a paradicsomból. Láttam pár filmjét, amit a könyveiből/forgatókönyveiből készítettek Koreában. Szerintem el sem olvastam a fülszöveget, mikor előrendeltem.

Kulcsár István - Gyilkosság a magyar rádióban. Előrendelés. A címe fogott meg. Nem olvasok elég magyart.

P. G. Wodehouse - Pupák Csodaországban. Imádom Wodehouse-t. Előrendeltem.

Joanne Fluke - Meggyes túrótorta és gyilkosság. Az egyik kedvenc Hallmarkos cozy mysterym alapjául szolgáló könyvsorozat. Gégegyulladással jöttem haza az orvostól, be kellett ugranom a Coopba és ott volt. Nem tudtam otthagyni.

Abigail Tarttelin - Golden Boy. Gyönyörű könyv és fantasztikus történet.

J. K. Rowling - Harry Potter and the Philosopher's Stone. A hollóhátas keménykötéses kiadás. Mert ekkora HP trash vagyok.

Szóval ebből kettőt már olvastam, de korábban. A többi nem tudom, mikor jön...

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr7712626537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása