Várólista

Várólista

Áprilisi beszerzések [2017]

2017. április 30. - eszter.m

@varolista által megosztott bejegyzés,

 

Valahogy sokkal többnek éreztem a vásárlást ebben a hónapban, de valószínűleg azért, mert jópár könyvet előrendeltem és van olyan, amelyik még hónapokig nem jelenik meg, vagy csak május közepe felé várható. Szóval annyira nem is vettem olyan borzalmasan sok könyvet!

1. Yuval Noah Harari - Homo Deus. Tudom, tudom, még a Sapienst sem olvastam el, akkor minek nekem a Homo Deus. Mert csak.

2. Elizabeth Gilbert - Big Magic. Egy molyos szerencsesüti magával tudja ragadni az embert, bár nem voltam a mű egészétől elájulva, de ettől még simán újraolvasós.

3. J. K. Rowling - Legendás állatok és megfigyelésük. Ha már angolul megvan, akkor magyarul is jól mutat a polcon, valamint a filmet is megvettem, tehát egyszerre nézhetem a filmet és olvashatom a könyvet... Ez a perverz tervem májusra.

4. Mireille Guiliano - A francia nők nem híznak. A 10 évig polcomon porosodó Francia nők télen-nyáron annyira tetszett, hogy minden másra is kíváncsi vagyok Mireille Guiliano tollából.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr3512437873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása