Várólista

Várólista

Paula Hawkins - A lány a vonaton

2016. június 05. - eszter.m

molyos adatlap

Én szeretek nyomozni a bűntény után, mikor olvasok egy krimit vagy thrillert. Mindig azt várom, hogy olyan legyen, mint mikor 10 évesen levettem az első Agatha Christie-met a polcról és Miss Marple meglátásaitól elállt a lélegzetem, mert A.C. könyvei alatt soha nem jöttem rá, ki a tettes, vagy csak nagyon-nagyon ritkán. Erre kinyitom A lány a vonatont, felvázolja Paula Hawking a fontosabb szereplőket és még igazából hullánk sem volt, de már tudtam, ki a tettes és hogy nagyjából miért tette.

Ennek dacára azért élveztem, végülis befejeztem, egyszer szórakozásból elment, de nem hiszem, hogy újraolvasnám. Nagyon zavart, hogy Rachel alkoholista és tudtam, hogy ennek lesz valami szerepe a megoldásban, ami pont az volt, amire a legelején gondoltam. Szóval meglepetéseknek nem sok teret adott a történet. Mértanilag alaposan megtervezett szavak és mondatok sorából állt össze egy állítólag hátborzongató történet, ami nem is volt hátborzongató. Olykor voltak pillanatok, amikor megértettem, miért rajonganak ezért az írásért mások, de azok a pillanatok gyorsan elillantak és újabb és újabb kliséknek, korábban már végtelenségig felhasznált szófordulatoknak, történetszálaknak hagytak helyet. 

Ezek után a film abszolút hidegen hagy. Persze megnéztem a szereposztást és nem is rossz. Luke Evanst  pl. nagyon kedvelem, de valahogy nem tudom elképzelni Emily Bluntot az elhagyott, megkeseredett, kissé hízásnak indult Rachel szerepében. Nem megy.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr738759144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása