Várólista

Várólista

Kerstin Gier - Smaragdzöld

Időtlen szerelem 3.

2016. február 20. - eszter.m

molyos adatlap

A trilógiának vége, én nem sírok, mert szerintem a végét elkapkodta Kerstin Gier. Kellett volna még kb. 200 oldal, hogy tökéletes legyen, de azért így is elégedett vagyok.

Oké, az egész hóbelebanc onnantól kezdve, hogy Gwen megtudja, hogy időutazó addig, amíg legyőzik Saint-Germain grófot nem egész 3 hét. Összesen. Hát milyen villámsebesség már ez?! Szeretem a pörgős sztorikat, de ilyen gyorsan ennyi mindent?! Megértem, hogy a szereplőkön miért jelentkeznek egyre gyakrabban az alvásmegvonás mellékhatásai. Egyáltalán hogy marad arra ideje Gwennek és Gideonnak, hogy egymásba szeressenek? Hogy tudják követni a történéseket, mert Paul is megmondta, olyan, mintha metróalagutakat építenének az agyukba. A pesti metróhálózattal még nincs is gond, de mondjuk a londoni elég bonyolult...

A Zafírkék kapcsán feltett kérdéseimre nem igen kaptam választ.

  1. A Firenzei Szövetség tényleg csak azért üldözi az időutazókat, mert Saint-Germain nem bírt a fene nagy természetével és elcsábított egy lányt. Ostoba alak!
  2. Paul és Lucy nem igen gondolták végig mit csináltak és próbáltak a legjobban dönteni egymagukban Lucas nagypapa segítsége nélkül.
  3. Gwen szerencsére nem árulja el Gideont és a puklit a fején csak önmagának köszönheti. Külön piros pont azért, hogy Gideon a földön fekvő ájult Gideont leostobázza. Az időutazás és az idősíkok nagyon bonyolultak.
  4. A puma Lady Lavinia és egy béna szerencsejáték-függő szépasszony. Bár én is tudni szeretném, mivel terelte el annyira Gideon figyelmét, hogy nem vette észre, hogy a zsebében turkál. Vannak ötleteim. Nem hiszem, hogy a hölgy profi zsebtolvaj.
  5. A jó hang családi adomány lehet. Charlotte részegen-szeduktívan előadott Paparazzija is világrengető lehetett.

Továbbra is odavagyok a gunyoros Gwenért. Egyik-másik mondatánál majdnem lefordultam az ágyról, úgy nevettem. Annyira sajnálom, hogy rajta kívül senki nem látja Xemeriust! Leslie egyszerűen imádná a démont! Raphael mégis jó arc, remélem anyuka mégsem küldi egy messzi bentlakásos suliba, hiszen még csak most találnak egymásra Leslie-vel!

Nekem az egész olyan kurtán, furcsán ért véget. Tudtam én, hogy Mókussal nem stimmel valami, de mikor kiderült az egész volt egy kisebb agyrobbanásom, mert tudtam én, de nem sejtettem ezt a csavart. Ráadásul most is felmerültek kérdések. Halhatatlanok, oké, de ez hogy működik Gideon esetében, hiszen a jóslat csak Gwen születéséig biztosít halhatatlanságot, ami már megtörtént, vagy az csak a grófra vonatkozott? Lehetnek gyerekeik? Ha igen, ők is öröklik a halhatatlanságot, hiszen két időutazó "nászából" születnek? Továbbra is folyton elapszálniuk kell? stb. stb.

Alig várom a június 30-at. Akkor mutatják be az utolsó filmet Németországban! Alig több, mint 4 hónap. Előzetes még nincs, de csak és kizárólag jó filmet vagyok hajlandó elfogadni. Az első kettő remekül sikerült, el ne csesszék nekem így a végére!

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr508386006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása