Várólista

Várólista

Buddha beszédei

2016. február 14. - eszter.m

molyos adatlap

Buddhát még soha nem olvastam, szóval úgy voltam vele, hogy miért is ne? Fú, buddhista tuti nem leszek. Nincs bennem semmi önmérséklet az égegyadta világon, elég ha csak az impulzív, meggondolatlan vásárlási szokásaimat nézzük. Tisztelem, becsülöm azt, aki képes betartani Buddha tanításait, de hogy ezt nem nekem találták ki, az már tuti.

Kicsit zavart az állandó ismételgetés, bár kétségtelen, hogy sajátos meditatív ritmust ad a könyvnek és nagyon könnyű ellazulni olvasás közben. De épp ez a repetitív folyamat az, ami miatt el is veszítettem a fonalat olykor és nem tudtam, hogy az adott szakaszt már olvastam vagy sem. Elképzelhető, hogy pár oldalt vagy háromszor is elolvastam emiatt.

Értékelem a könyvet, mint vallási művet, de semmiképp nem lesz a kedvencem. Azért örülök, hogy a Helikon a zsebkönyv-sorozatában ezt is kiadta, mert különben nem olvastam volna el. Szeretem a Helikon zsebkönyv-sorozatot.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr68363942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása