Várólista

Várólista

P. G. Wodehouse - My Man Jeeves

Jeeves 1.

2017. szeptember 17. - eszter.m

molyos adatlap

Először nem értettem, miért nem jelent meg ez a könyv magyarul. Aztán rájöttem.

Ezeket a sztorikat már olvastam. Nem is olyan régen. Csak egy másik Jeeves kötetben. Szóval felesleges kiadni őket. Ráadásul pár sztori főszereplője Regie Pepper, aki egy korai Bertie Wooster változatnak tűnik. Konkrétan annak a sztorinak, amiben kisebb gyerekrablásba keveredik Bertie, eredetileg Regie a főszereplő.

Szóval a későbbiekben történt pár újrahasznosítás. Na jó, legyünk őszinték, teljes újrahasznosítás történt. Igazából nem is tudom, hogy mennyit változtak a más cím alatt, később kiadottban a sztorik. Nemrég olvastam azt is, de magyarul, itt meg angol volt és hangoskönyv... De a lényeg változatlan maradt. Valódi wodehouse-i móka, mit imádok. Szóval egyáltalán nem bánom, hogy "újraolvastam" a novellákat. Mert jók!

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr7712783956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása