Várólista

Várólista

Júliusi beszerzések [2017]

2017. július 31. - eszter.m

@varolista által megosztott bejegyzés,

Most csúnyán túlzásba estem, hiszen 8 könyvet vettem, de abból csak egyet olvastam el és rengeteget olvasok. Valaki állítson már le, kérem! És ebbe még nincsenek benne a hangoskönyvek és e-könyvek...

Jessie Burton - A babaház úrnője.

Anthony Burgess - Gépnarancs. Ezt az augusztusi disztópiás kihívásra fogom olvasni. Már most tudom.

Vivien Holloway - Vérvörös horizont. Az eddigi egyetlen olvasott könyvem a nyolcból.

Böszörményi Gyula - Gergő és a bűbájketrec. Az első olvasása után egyértelmű volt, hogy lassan majd az összeset beszerzem. Remélem sok gyerek lesz a családban, hogy később ők is elolvashassák.

Kalapos Éva - Massza. Magyar, ifjúsági, érdekel.

V. E. Schwab - Egy sötétebb mágia. A This Savage Song után kellett nekem magyarul is ez az írónő.

Carlo Ginzburg - A sajt és a kukacok. Egyetemen olvastam egy vallástörténeti szemináriumra és imádtam, azóta szeretnék egy saját példányt és most végre felbukkant az antikváriumban.

Jagadics Eszter - Te következel! Újabb magyar, a 4. a listán. Ez meglepő tőlem. Jó lesz!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr9712682587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása