Várólista

Várólista

Jenni James - The Frog Prince

2017. május 23. - eszter.m

molyos adatlap

Az úgy volt, hogy koncertre mentem, ergo nem vittem magammal könyvet, csak a telefonomat és ez a könyv a Play áruházban pár hónapja ingyen volt, tehát beszereztem. A vonaton unatkoztam, így elővettem és igazság szerint 24 órán belül be is fejeztem.

A borító alapján azt hittem a Disney változat átiratát fogom olvasni, de nem. Ez a klasszikus történet, nagyjából, amit a német tévéfilmben is láthattunk. Jelen esetben Nolan herceg úgy dönt béka képében keresi fel eddig csak levelekből ismert menyasszonyát Blythe hercegkisasszonyt, mert próbára akarja tenni a leányzót. Nincs meggyőződve arról, hogy el akarja venni. A levelek alapján elkényeztetett, önző fruskának hiszi. Csak azt nem tudja, hogy Blythe sem lelkesedik az esküvőért ugyanilyen okokból.

Alapvetően aranyos volt. Mindketten rájönnek a tévedéseikre, ahogy egyre jobban megismerik a másikat. Bár Blythe szegény nem tudja, hogy a vőlegényét ismeri meg béka formában. Érdekes csavar volt, akkor is ha én már túl öreg vagyok ehhez. Tetszett! Ha lesz még ilyen akcióban más mesei átirat, szerintem azokat is elolvasgatom, mert jól esik visszatérni a gyerekkori klasszikusokhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr6012510885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása