Várólista

Várólista

Danielle Paige - No Place Like Oz

Dorothy Must Die 0,1

2016. március 22. - eszter.m

molyos adatlap

Már olvastam ezt a novellát tavaly, de nem nagyon tetszett. Egyszerűen képtelen voltam odafigyelni rá. El sem olvastam a többit és a sorozat nyitókötetét sem. De idén, ha már egyszer a Gabo kiadja a Dorothynak meg kell halnia c. sorozatnyitó kötetet, gondoltam adok neki egy újabb esélyt, nem hosszú, nem halok bele. Most lubickoltam benne, borzasztóan élveztem az egész történetet. Sőt, a két zárófejezetet szinte a fejemben láttam filmként, oké, rajzfilmként, de láttam. Magával ragadott, tetszett. Szóval szép lassan elolvasom majd a többit is.

Ebben az első előzményben azt tudjuk meg, hogyan került vissza Dorothy Ózba és mi történt a megérkezése után. Dorothy már 16 éves 3 év telt el az első látogatás és a boszorkányok legyőzése óta. Sok minden változott, a Madárijesztő már nem király, az uralmat Ozma a tündér vette át, aki békében és nyugalomban irányítja a birodalmat, amíg a leányzó újra be nem robban az életükbe...

Azzal a lendülettel előrendeltem a Dorothynak meg kell halniát. Március 7-re írták először a megjelenést. Sehol semmi, majd gondoltam én kis naiv, hogy ha már a zárókötet a Yellow Brick War egy héttel később jelent meg az Államokban hátha ahhoz időzítik, mert milyen szép már, ott lezárják, Magyarországon pedig elkezdik. De miért vagyok én ilyen naiv? Mert a hó végéig eltolták a megjelenést... Biztos van erre egy nagyon jó indok, de még nem találtam meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr238508698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása