Várólista

Várólista

Victoria Schwab - Our Dark Duet

Monsters of Verity 2.

2017. augusztus 23. - eszter.m

molyos adatlap

 A briliáns az a szó, ami a kötet olvasása során felötlött bennem. Victoria Schwabot szeretném felkérni, hogy írja meg életem történetét. Remek a stílusa, izgalmasak a szálak és mindig találok egy meglepő mozzanatot, szinte minden oldalon. Hihetetlen! El kell olvasnom az összes eddig kiadott könyvét!

Bőgtem. Konkrétan bőgtem a könyv végén. Nem hittem volna, hogy egy részben YA szerző képes ilyesmire. Na jó, tudtam. Danielle Paige-nek gyakran vannak ilyen megdöbbentő húzásai, csak az ő könyveit sajnos nem szeretem. Schwab játszott az érzelmeinkkel, de végig. Olykor belengetett egy kis romantikus valamit, aminél azt mondtam, hogy igen, nem tudtam, hogy ezt akarom, de mégis ezt akarom. Aztán ugyanolyan sebességgel váltottunk tempót és mentünk más irányba. Ami valahol felemelő volt.

Végig annyira aggódtam Augustért. Bár nem tudom miért, hiszen egy szörnyért nem kellene aggódni, de olyan emberi volt a srác, ahogy próbálta megkeményíteni magát és közben végig ott kísértett a fejében a bátyja... Próbált mindenkit megvédeni és aközben egyre távolabb került a szeretteitől. Még Allegro sem tudott ránézni, pedig Allegro tök cuki. Legalábbis gondolom. Egyszerűen megtört és Kate kellett hozzá, hogy az a srác, akit a This Savage Song-ban megszerettünk végre visszatérjen. Isla nem tudott a "társa" lenni, az ő hippi virággyermek énjével. Soro pedig szinte egy másik faj, hiába Sunai ő is. Flynnek pedig sajnos elég baja van önmagában is, nem képes támogatni a fiát.

Kate igazi badass lett a Prosperity-be tett kitérő alatt. Az első kötetben is az volt, de itt igazán kibontakozott és valódi szörnyvadásszá vált, saját csapattal. Visszatér Verity-be, mikor egy új szörnyeteg, a Káoszfaló megjelenik és a városa felé veszi útját. Amúgy is megvan a maga is leszámolni valója, és még a felét sem tudja annak, ami egykori otthonában vár rá. Végig izgultam, hogyan fog alakulni minden Sloannal és mit fog szólni, ha meglátja Alice-t. Lehet, hogy már az első részben is hangsúlyozták, de bennem csak most tudatosult, hogy a Malchaiok szinte a "teremtőjük" külsejét veszik fel. Szóval Sloan kiköpött Callum Harker, csak kifacsarva. Alice pedig úgy néz ki, mint Kate... Érdekes lenne ezt filmen látni!

Végig azon járt az eszem, hogy ebből filmet akarok! De félnék, hogy elrontanák. Ugyanakkor hihetetlen izgalmas lenne. Ó, ez a belső küzdelem és fájdalom! A lényeg, hogy aki csak teheti, olvassa el/hallgassa meg ezt a könyvet, mert el fog szállni tőle az agya! Nagyon ott van!

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr6412733074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása