Várólista

Várólista

Jennifer L. Armentrout - Meet Cute

2018. február 05. - eszter.m

molyos adatlap

 A novelláskötetek szerintem mindig lutrinak számítanak, mert nincs az az isten, hogy mindegyikért ugyanannyira lelkesedjen az ember, vagy mindet ugyanannyira utálja. Ebben is találtam 5 csillagos és 1 csillagos történetet is, bár utóbbiból azt hiszem, csak egy volt.

A címből is érthető, hogy aranyos első találkozásoknak lehetünk szemtanúi, amik eredménye, legalábbis ez volt a cél, egy instaláv. Utálom az instalávot. Persze jól meg lehet írni, meg tényleg van olyan, hogy elsőre baromira jól klikkelnek az emberek, de alapvetően nem tartom hitelesnek a dolgot és volt olyan, ahol szerintem egyáltalán nem is működött.

Katie Cotugno Siege Etiquette-je nyitotta meg, elég gyengén a könyvet. Wolf és Hailey egy rendőrségi körülzárásba torkolló középiskolai buliban az emeleti fürdőszobába zárja el magát. Látásból már ismerik egymást, de nem mozognak egy körben. Semmi nem mutatta azt, hogy ebből a beszélgetésből aztán egy csókkal távoznak. Bár láttam benne egy esetleges potenciált, amiből még egy teljes regény is lehetne, de nem tetszett. 3 csillag.

Nina Lacour Print Shop. Ha Nina LaCour, akkor LMBT, az L-re kihegyezve a dolgot. Ez Evie első napja új munkahelyén egy feliratokat gyártó kisvállalkozásnál, ahova befut egy problémás ügyfél és egész nap twitteren intézik az ügyet. A másik lány, Lauren rossz szövegű molinót kapott és sürgősen szüksége van egy újra. Semmi, de semmi értelme nem volt annak, hogy Evie a csiripek alapján belezúgott Laurenbe. 2 csillag

Ibi Zoboi Hourglass. Az egyetlen sztori, amit elejétől-végéig utáltam. Cherish hisztis volt. Meg akartam ütni. Értem én, hogy a legjobb barátnőd összejött a volt pasijával, akivel azt mondta soha többet, mert megbántott, de minek ez a sok hiszti? 1 csillag (az egyetlen az egészben)

Katharine McGee Click. Ez adta meg a reményt. A közeljövőben egy app abszolút tudományos alapon hozza össze egymással a párra vágyókat. Az első randevúig nem ismerik egymást, nem tudják, kivel találkoznak, semmi infójuk a másikról. Alexa igyekszik első randijára, de mikor odaér a találkára, rájön, hogy a taxiban hagyta a mobilját, ami számára felbecsülhetetlen infókat/emlékeket tartalmaz. Raden pedig segít neki visszaszerezni a mobilt. Nem sok, de annyira jók voltak mindketten. Egész regényt olvasnék róluk a továbbiakban. 5 csillag

Sara Shepard The Intern. Clara apja menő kiadójánál gyakornokoskodik. Egy feltörekvő csillagot, Phineast kell gardíroznia egész nap, aki egy meglepetés koncertre is megáll a parkban. Semmi értelme nem volt a románcnak, nem is értem, honnan jött. 1,5 csillag

Meredith Russo Somewhere That's Green. Nia transz. Az apja elfogadja és támogatja, hogy kisfiából immár egy kislánya van. Oké, már nem olyan kicsi, hiszen gimnazista. Azonban vannak olyanok, akik határozottan tiltakoznak az ellen, hogy a lány a női mosdót használja, vagy a női öltözőt tesi órák előtt/után. Ezt a csoportot erősítik Lexie szülei, ergo a lányuk is. Csak azt nem tudja  világ, hogy ő pedig leszbikus. Nem volt a románcuknak semmi létjogosultsága. Majdnem annyira utáltam, mint az Hourglasst, de annyira mégsem, szóval 1,5 csillag.

Dhonielle Clayton The Way We Love Here. Ez egy elég jó kis fantasy volt. Meridien szigetén az emberek az ujjukon csíkokkal születnek. Ez mutatja meg, ki az igaz szerelmük, ugyanis eltűnnek, amikor találkoznak, egyet kivéve, ami ugyanolyan mintát vesz fel, mint az igazi ujján lévő csík. Vio a tengerparton akad rá a félig megfulladt Sebastienre, aki már többször próbálta elhagyni a szigetet, de soha nem járt sikerrel. Sokan úgy tartják, ez az egész világ, de ő nem. Ők ketten összekulcsolják a kezüket, amit elvileg tilos és végignéznek több alternatív jövőt. Simán olvastam volna még. 4 csillag.

Emery Lord Oomph. Cass New Yorkban volt, hogy megnézze magának az egyik egyetemet. Most tart hazafelé a JFK-ről, de késik a gépe. Megismerkedik Jo-val, aki szintén várakozik és jót beszélgetnek. Majd elválnak útjaik... A románcot erőltetettnek éreztem, de alapvetően csíptem a lányokat, szóval emiatt 3 csillag.

Jennifer L. Armentrout The Dictionary of You and Me. Életem első Armentroutja és imádtam. Moss a könyvtárban segít ki délutánonként és ő hívja fel a könyvvel késő ügyfeleket. Különösen nagy gondot okoz neki H. Smith, akivel minden munkanapján beszél, mivel egy szótár van nála és úgy fest nem is akarja visszahozni. Hihetetlenül édesek voltak a telefonbeszélgetéseik. Nagyon élveztem, ahogy rádöbben Moss, ki is volt ez a bizonyos Smith. Abszolút nem instaláv, mert már régóta ismerték egymást. Simán 5 csillag.

Jocelyn Davies The Unlikely Likelihood of Falling in Love. Kortárs romkom egy matek/statisztika mániás leányról, aki levezeti, mennyi esélye van arra, hogy újra viszontlássa a fiút, akit egyszer az ellenkező irányba tartó metrón pillantott meg. Úgy fest imádom a matekos romkomot. 5 csillag

Kass Morgan 259 Million Miles. Philip épp egy meghallgatáson van. A cél, hogy bekerüljön a Mars-programba, amiben kiemelkedően tehetséges kamaszok utaznak el a bolygó felfedezésére. Várakozás közben ismeri meg Blythe-ot. Az utolsó teszt alkalmával 24 órát kell együtt tölteniük. Bár ez románcban nem erős, de maga a történet annyira jól kivitelezett és olyan érdekes az alapfelvetés, hogy simán olvasnám tovább. Állítólag idén jön egy regénye hasonló koncepcióval. Várós! 5 csillag

Julie Murphy Something Real. Két lány, June és Martha versenyzik egymással egy Bachelor szerű vetélkedőben, hogy randit nyerjen Dylannel, egy menő énekessel. Nem tetszett. A románc a semmiből jött, mindenféle előjel nélkül. Eredetileg adtam volna rá 2 csillagot, de most úgy érzem, csak 1,5 csillagos.

Huntley Fitzpatrick Say Everything. A szebb napokat is látott Emma felszolgálóként dolgozik. Egy nap betéved egy srác, Sean a haverjaival és elhívja randizni. Mint kiderül, a sötét múlt már régen összeköti őket. Nem értettem ezt a románcot, abszolút semmi értelme nem volt. De az írás tetszett, fogjuk rá, 2 csillag.

Nicola Yoon The Departement of Dead Love. Kicsit sc-fis volt, amit nem szeretek annyira. Nem is értettem igazán. A srác végig a volt csaja miatt rinyált és újrajátszást követelt, majd rájött, hogy az üggyel megbízott hivatalnok jobban bejön neki. Rómeó, Róza és Júlia, de teljesen. 2 csillag.

Összességében adtam neki 3 csillagot, mert amit tetszettek, azokat egyenesen imádtam, de a rosszabbik végét hamar el tudtam felejteni. Felfedezésnek mindenképp jó volt. Katharine McGee, Jennifer L. Armentrout és Kass Morgan tuti kell még az életembe, meg talán Jocelyn Davis is.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr2713576671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása